Pomoc

  1. W celu uzyskania pomocy lub zgłoszenia szkody:

    Centrum Obsługi Klienta
    Tel. 801 308 308 - z Polski
    Tel. +48 502 308 308 - z zagranicy

    Zgłoszenie szkody on-line oraz Informacje jak prawidłowo zgłosić szkodę "krok po kroku" lub uzyskać pomoc assistance znajdziesz tutaj:

    http://www.warta.pl/zgloszenie-szkody


  2. Znajdź warsztat współpracujący z Wartą, aby naprawić samochód i rozliczyć się bezgotówkowo:

    http://www.warta.pl/web/guest/znajdz-warsztat


  3. Informacje o obowiązkach ubezpieczonego po sprzedaży pojazdu z ubezpieczeniem OC znajdziesz tutaj:

    http://www.warta.pl/web/guest/poradnik/obsluga-polis/-/wiedza/1269227/[poradnik][obsluga-polis]co-zrobic-po-sprzedazy-pojazdu-z-polisa-oc-w-warcie


  4. Składki i raty płatne przelewem:
    - dla klientów Makroregionu Pomorsko-Kujawskiego

    Konto: Kredyt Bank S.A.
    NR: 41 1500 1881 1218 8002 7599 0000
    Makroregion Pomorsko-Kujawski, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia

    W tytule przelewu należy podać numer polisy i nr raty.


  5. Adres, na który należy wysyłać lub składać wypowiedzenia obowiązkowych umów ubezpieczenia:

    T.U.iR. Warta S.A. Makroregion Pomorsko-Kujawski ul. Kołłątaja 1 81-332 Gdynia

    Adres e-mail, na który można wysłać podpisane wypowiedzenie obowiązkowego ubezpieczenia OC:
    zwroty.katowice@warta.pl


  6. Wydawanie zaświadczeń o przebiegu ubezpieczenia - wniosek ( wypełniony i podpisany druk) można wysłać na adres:
    zaswiadczenia.katowice@warta.pl